понеділок, 18 листопада 2013 р.


Рефлексія модуля 9 - 10
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самоспрямовувати себе у навчанні, про роль і місце диференційованого навчання. Дужу важливим  є той факт, що можна простими  і цікавими формами залучити до співпраці учнів з низьким рівнем знань. Досить багато матеріалу та методик є по обдарованим дітям, а про дітей з особливими потребами менше.Я прийшла до висновку, що диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках:

  • зміст,
  •  процес, 
  • результат, 
  • середовище навчання.
Комп'ютерні технології відіграють важливу роль у навчанні, але саме навчання залежить від правильно поставлених завдань учителем та правильно визначених цілей.


Немає коментарів:

Дописати коментар